Az InterCar Solution Invest Kft. (székhely: 1139 Budapest, Röppentyű utca 53., cégjegyzékszám: 01-09-272590, adószám: 25393497-2-41, e-mail: muszak@validcsoport.hu, továbbiakban: Társaság) kiemelten fontosnak tartja az ügyfelek és partnerek személyes adatainak védelmét.
Adatkezelés céljai:
Kapcsolattartás, ajánlatkérés és szerződéskötés lebonyolítása
Szolgáltatások teljesítése
Jogszabályi kötelezettségek betartása
Kezelt adatok köre:
Név, elérhetőség (telefon, e-mail, cím)
Céges adatok (adószám, cégjegyzékszám)
Projekt- és szerződéses adatok
Adatkezelés jogalapja:
Szerződés teljesítése
Jogszabályi kötelezettség
Érintett hozzájárulása
Adattárolás időtartama:
Szerződés teljesítéséhez kapcsolódó adatok: a jogszabályi előírásoknak megfelelő ideig (általában 8 év)
Hírlevél/adatbázis: hozzájárulás visszavonásáig
Érintettek jogai:
Hozzáférés, helyesbítés, törlés
Adathordozhatóság
Tiltakozás az adatkezelés ellen
Panasz benyújtása a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (NAIH)
A weboldal sütiket (cookie-kat) használ a felhasználói élmény javítása, a látogatottsági statisztikák készítése és a szolgáltatások fejlesztése érdekében.
Használt sütik típusai:
Működéshez szükséges sütik: a weboldal alapfunkcióinak biztosítása
Statisztikai sütik: anonim látogatottsági adatok mérése
Marketing sütik: hirdetések testreszabása (ha alkalmazásra kerül)
A felhasználók bármikor letilthatják vagy módosíthatják a sütik beállításait a böngészőjükben.
1. Szolgáltató adatai
Cégnév: InterCar Solution Invest Kft.
Székhely: 1139 Budapest, Röppentyű utca 53.
Cégjegyzékszám: 01-09-272590
Adószám: 25393497-2-41
E-mail: muszak@validcsoport.hu
2. Szolgáltatások köre
Autókereskedelem (új és használt gépjárművek értékesítése)
Gépjármű beszerzési és finanszírozási tanácsadás
Földmunkagépek bérbeadása kezelővel vagy anélkül
Földmunka kivitelezési munkák (tereprendezés, alapásás, közműárok ásás, bontás, anyagmozgatás)
3. Szerződés létrejötte A szerződés a felek közötti írásbeli megállapodással, vagy írásban visszaigazolt megrendeléssel jön létre.
4. Megrendelés menete
Ajánlatkérés e-mailen vagy telefonon
Részletes árajánlat kiadása
Visszaigazolás után szerződéskötés
5. Fizetési feltételek
Előleg a szerződéskötéskor, a fennmaradó összeg teljesítést követően
Fizetés banki átutalással, készpénzben vagy külön megállapodás szerint
6. Szállítás és teljesítés
A szolgáltatások teljesítési határidejét a szerződés tartalmazza
A megrendelő köteles a munkaterületet időben és akadálymentesen biztosítani
A Szolgáltató fenntartja a jogot a teljesítési határidő módosítására vis maior vagy előre nem látható körülmények esetén
7. Felelősségvállalás
A Szolgáltató a munkát a legjobb tudása szerint, az érvényes jogszabályok betartásával végzi
A megrendelő köteles a munkaterület biztonságos átadásáról gondoskodni
A Szolgáltató nem felel olyan károkért, amelyek a megrendelő hibájából, késedelméből vagy a munkaterület hiányos előkészítéséből adódnak
8. Garancia és szavatosság
A Szolgáltató a teljesített munkákra a vonatkozó jogszabályoknak megfelelő jótállást és szavatosságot vállal
A garanciális igényeket írásban kell bejelenteni
9. Elállás és felmondás
A megrendelő a szerződést írásban mondhatja fel, a már teljesített munkák ellenértéke ilyenkor is esedékes
A Szolgáltató jogosult elállni a szerződéstől, ha a megrendelő a fizetési kötelezettségének ismételt felszólítás után sem tesz eleget
10. Adatvédelem A Szolgáltató a személyes adatokat az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltak szerint kezeli.
11. Jogvita rendezése Felek a vitás kérdéseket békés úton rendezik, ennek sikertelensége esetén a Szolgáltató székhelye szerinti illetékes bíróság jogosult eljárni.
12. Záró rendelkezések
Az ÁSZF a weboldalon való közzététellel lép hatályba
A Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani, amelyről a weboldalon keresztül értesíti ügyfeleit